1. Натисніть на пікторграму у верньому правому куті браузера(як на скріншоті)
  2. Зявившомуся вікні натисніть кнопку “Додати користувача”
  3. Введіть назву користувача, та натисніть клавішу “Додати”(за бажанням оберіть пікторграму для користувача)
  4. У відкрившомуся вікні натисніть на посилання ввійти в систему
  5. Введіть корпоративний емеіл наданий вам в закладі освіти
  6. Якщо це перший ввхід введіть тимчасовий пароль(наданий в закладі освіти), інакше якщо пароль вже було створено вами, вводите його
  7. Натискаємо кнопку зв’язати аккаунти
  8. Включіть синхронизацію натиснувши клавішу “ОК”
  9. Все готово (для зручності можна додати Google Classroom до закладок)