План роботи МО класних керівників
Засідання №1
№ п/п | Тема | Форма роботи | Відповідальні | Термін проведення | Завдання для самостійної роботи к/к |
1. | Аналіз роботи МО за минулий рік, завдання на наступний навчальний рік. Основні напрямки виховної роботи та особливості планування виховного процесу. Реалізація районного проекту: «Формування учня патріота-гуманіста, свідомого громадянина з високим почуттям поваги до України, народу, рідної землі, своєї історії та культури». | Повідомлення | ЗДВР | вересень | Опрацювати основні напрямки виховної роботи та особливості планування виховного процесу для реалізації районного проекту. |
2. | Вивчення нормативно-правової бази з національно-патріотичного виховання «Концепція національно-патріотичного виховання».Методичні рекомендації.
Аналіз планів виховної роботи. |
Інформація
Повідомлення |
ЗДВР | вересень | Опрацювати програму, розділи журналу, які заповнює к/к
Плани виховної роботи к/к |
3. | Формування духовного та морального світогляду учнівської молоді, активної життєвої позиції в системі національно-патріотичного виховання | З досвіду роботи | ЗДВР | вересень | Включити до плану виховної роботи рекомендації щодо системи національно-патріотичного виховання |
4. | Організація роботи щодо подання звітів класних колективів з соціального захисту дітей. Соціальний паспорт класу, школи. | повідомлення | ЗДВР | вересень | Опрацювати програму, продумати шляхи її реалізації. |
5. | Презентація планів виховної роботи для к/к 1-11 класів.( згідно рекомендацій районного відділу освіти.) | повідомлення | ЗДВР | вересень | |
6. | Затвердження графіку проведення відкритих годин спілкування та днів класу. | Повідомлення, обмін думками. | ЗДВР | вересень | Готувати день класу згідно графіку. |
Засідання № 2
№ п/п | Тема | Форма роботи | Відповідальні | Термін проведення | Завдання для самостійної роботи к/к |
1. | 1. Формування в школярів високої громадянської позиції та національної свідомості.
2. Традиційні та активні форми національно-патріотичного виховання учнів у класних колективах. 3. Практична частина. «Методична скарбничка». Обмін досвідом к\к. |
Доповідь
Калініченко О.В.
Практикум
|
ЗДВР
З досвіду роботи к\к |
листопад | Використовувати опрацьований досвід роботи у практичній діяльності.
Впроваджувати традиційні та активні форми, методи, прийоми національно-патріотичного виховання учнів. |
2. | 1. Оптимізація діяльності класного керівника зі згуртування класних колективів
|
Психологічна просвіта
|
Психолог | листопад | Підготовка
практичного заняття |
3. | Аналіз планів виховної роботи | Повідомлення | ЗДВР | листопад | Виправлення недоліків, опрацювання рекомендацій. |
Засідання № 3
№ п/п | Тема | Форма роботи | Відповідальні | Термін проведення | Завдання для самостійної роботи к/к |
1. | 1. Класний керівник в контексті модернізації освіти.
2. Аналіз проведених днів класів Пивоварова Н.О. Савченко Л.П. Носаченко І.М.
|
Доповідь
Обмін думками. |
Паришкура Ю.М.
Класні керівники |
січень | Використовувати рекомендації щодо роботи класного керівника в контексті модернізації освіти.
Запровадження і використання новітніх технологій та активних форм роботи з дітьми. |
2. | 1.Обговорення проведених відкритих годин спілкування
Паришкура Ю.М. Резніченко Л.І. Цимбалюк Т.В. |
Обмін думками
|
Класні керівники | січень | Запровадження і використання активних форм роботи з дітьми. |
3. | Аналіз районного анкетування «Учні та ЗМІ» з метою вивчення ставлення школярів до ЗМІ, з’ясування впливу ЗМІ на формування їхньої особистості | Аналітична довідка
|
Класні керівники,
психолог |
січень | Виконання рекомендацій психолога |
Засідання № 4
№ п/п | Тема | Форма роботи | Відповідальні | Термін проведення | Завдання для самостійної роботи к/к |
1. | Система роботи класного керівника з регулювання та корекції міжособистісних стосунків в учнівському середовищі | Доповідь | Савченко Л.П. | травень | Взяти до уваги питання системи роботи класного керівника з регулювання та корекції міжособистісних стосунків в учнівському середовищі |
2. | Профілактика емоційного вигорання класних керівників | Круглий стіл | психолог | травень | Виконання рекомендацій. |
3. | Інтерактивні форми роботи: КТС, тренінги. | Практичне заняття | ЗДВР | травень | Використання інтерактивних форм роботи у практичній діяльності к/к |
4. | Аналіз роботи МО класних керівників | повідомлення | ЗДВР | травень | Використання рекомендацій |